onsdag 12. mai 2010

Stempling med maskering

Tenkte jeg skulle prøve meg litt på dette med maskering og stempling. Kjøpte meg et stempel av en benk fra Magnolia. Og flere av mine magnoliatrykk er sittende. Så da måtte jeg bare prøve meg litt frem. Først så stemplet jeg jenta på et akvarellark og så på et post-itark. Klipte deretter ut jenta på post-itlappen og festet dette over jenta på akvarellarket. Deretter stemplet jeg benken over. Men oppdaget at jeg hadde stemplet benken litt for høyt, så det så litt rart ut når jeg fjernet post-itjenta. Men pytt pytt. Man må jo prve ting for første gang og da forventet jeg ikke at det skulle bli helt perfekt. Så fargela jeg henn og hun ble jo riktig så søt der hun sitter på benken sin. Jeg må skaffe henne en sittende Edwin som kan holde henne med selskap på benken neste gang jeg prøver detter med maskering.

Bruker du mye maskering i stemplingen når du lager kort?

1 kommentar:

  1. Åh, så lurt! Jeg har av og til lurt på hvordan folk gjør dette, uten å klippe ut den figuren som skal oppå. Må nok teste dette en gang ja. :)

    SvarSlett