onsdag 12. mai 2010

Et kjapt kort på 1-2-3

Vi er invitert i dåp og jeg skulle ordne et svarkort på vegne av oss og svigers. Nå har det seg at tiden rekker ikke til bestandig, så jeg måtte lage et svarkort veldig kjapt. Så jeg tror jeg brukte 10 minutter på dette.
Motivet hadde jeg heldigvis stemplet og fargelagt på forhånd. Så brukte jeg versamark vannmerke-pute og stemplet noen drodler på den hvite rammen. Strødde over vanlig clear embossingpulver og brukte varmepistolen. Ble en ganske fin effekt på ramemen. Trykk på bildet for å se nærmere på den detaljen. Rammen er fra Kort og godt. Festet motivet og rammen på 3d-puter, slik at motivet kom opp fra bazzilen.
Inni kortet ble det embossed noen drodler til og stemplet takk for invitasjonen. Glemte å ta bilde av det før jeg la det i en clear konvolutt. Synes det ble ganske greit selv om jeg ikke pyntet mere på fremsiden jeg. Jeg hadde uansett ikke rukket det, for hun som skulle levere det sto og ventet.


Egentlig liker jeg å ha god tid på kortlagingen, men greit å prøvd dette med tidspress.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar