søndag 16. mai 2010

Whiff of joy challenge

Denne challengen fra Whiff of Joy er en skisse. Og jeg hadde egentlig ikke tenkt å delta på denne, men så måtte jeg lage et bursdagskort til ei jente på 7 år. Så da brukte jeg liksågodt denne skissen for den var så enkel og grei. Slik ble kortet mitt. Ble ikke så mye pynting, for tiden var så knapp. Men synes det er ganske greit med enkle kort når det er til barn.
Har brukt bazzill canvas som grunn i kortet og bazzil dotted swiss i to ulike farger. Stempelet er fra Wiff of Joy selvsagt og det er Henry Celebrating Mouse. Synes Henry er så søt! Tekststemepelt er fra Kreativ hobby. Swirlsen er jeg ikke sikker på hvor er fra. Stempelmotivet er svertet med color box chalk, og teksten er stemplet på med samme chalk. Stempelmotivet er stanset ut med puncher fra Clever lever.





En nærmere titt på Henry.



Og han har fått seg litt glitter på toppingen til muffinsen sin:




3 kommentarer:

  1. loving the bling that you have added to your sweet card.xx

    SvarSlett
  2. Nydelig!! Utrolig lekkert med det glitteret! Hva slags glitter er det? Svar gjerne i bloggen min, så jeg ikke glemmer det bort :p

    SvarSlett
  3. Wow this is so pretty! Love all the fabulous detail and sweet image. The papers are gorgeous too x

    SvarSlett