mandag 3. mai 2010

Pakke fra Papirloftet

Har bestilt litt scrappesaker på Papirloftet. Skulle egentlig bare ha distress ink crackle paint og reinkers, men så tittet jeg på magnoliapapir og da ble det jammen meg 4 papir med i handlekurven. Og tittet innom tilbudene deres og da ble det med 4 pakker blomster og quickutz dies. Har faktisk ingen maskin, men låner ei revolution-maskin for tiden og har ønsket meg epic six til bursdagen min, så da får jeg jo alltids bruk for dem :) Blir fort med mye ekstra når man først handler på en nettside. Men det er ganske greit, pga vi har ingen butikker med godt nok utvalg i nærheten. Beste nærområdet kan by på er en pandurobutikk. Men der har de ikke så veldig fine mønsterark og bazzil-arkene koster 8 kr stykker. Så da er det greit at man kan velge og vrake i nettbutikker.



Var også 10-pk med mønsterark til 25,- ! Man fikk ikke e hvilke ark som var med, men det er jo så latterlig billig at jeg slang med 2 pakker. Og det var masse flott der. Og 14 var doble, mens 6 hadde mønster på bare en side. Men får virkelig mye for pengene altså! Var ark fra designere
som captivating, jillibean soup, danyeela patterned paper, jen allyson, kaiser craft/kaiser scrapbooking, making memories, TPC studios og pinkpaislee. Noen av de er kjente og noen er ukjente for meg. Men skal alltids få brukt de.



Hvilke arkdesignere er dine favoritter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar