tirsdag 27. april 2010

Scrapperommet mitt


Har egentlig et ganske greit rom med tanke på størrelse. Men det er også kombinert med kontor. Og det er så tettpakket med bøker og alt andre ting som følger med et kontor og med tanke på at jeg er student. Men fikk handlet to nye expedit 4x4 før vi dro ned til Strømmen på torsdag. Så nå har jeg litt mer lagringsplass igjen, men fylles fort opp igjen det også. Og den stor skrivepulten kunne jeg godt tenkt meg og byttet ut med en benkplate. Denne her er så stor og tung. Men det får bli med tiden! Hvordan ser ditt scrapperom ut?
Ser på bildene at jeg må ta meg en ryddeøkt igjen. Stables fort opp her inne med permer osv.

5 kommentarer:

  1. Hei Lene! Så gøy å se hvordan du har det på hobbyrommet:) Ser myyye ryddigere ut enn mitt;)
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg har laget et mini kurs i hvordan jeg fargelegger, bare følg linken her:
    http://cstoen.blogspot.com/2009/03/fargelegging-med-distress-en-liten.html
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig hobbyrom du har :)
    Mitt er et smalt rom med benkeplate langs nesten hele veggen. Det er ikke så lenge siden vi flyttet inn i nytt hus, så det er liksom ikke ferdig dekorert ennå.
    Kan nok hende jeg legger ut bilde av det når jeg føler at alt er på plass der inne.

    Så heldig du er som var på bikuben forige helg. Jeg var der selv dagen de åpnet i nye lokaler. Det var blitt sååååå lekkert.

    Koselig å bli kjent med nye scrapere, så jeg legger meg til som følger hos deg :)

    Ha en kjempe fin søndags kveld.
    God klem fra Trine Lise

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du viser hobbyrommet ditt Lene :)
    Kjempe koslig rom og så ryddig da:)
    Ha en fin dag!
    God klem

    SvarSlett