tirsdag 27. april 2010

En fantastisk helg i Strømmen og Bikubenbesøk :)

I helga som var, så var vi i Strømmen. Min samboer og jeg skulle på The Baseballs-konsert i Oslo på fredag. Og vi lånte hybelen til søsteren min som bosted. Dro dit torsdags ettermiddag og kom frem 23.45 på kvelden. Var ei travel og innholdsrik helg får man si!

Men på lørdag var det tid til et etterlengtet besøk på de nye lokalene til BIKUBEN! Og du og du hvor flott det var der! Alt var så oversiktelig og flott. Og lokalet var så stort og lyst. Ingenting var gjemt bort lengre bak andre ting. Men det er litt farlig da, fordi da finner du så mye mere man vil kjøpe. Skulle egentlig kjøpt meg en epic six-maskin, men tar det ved en senere anledning. Har iallefall ønskelisten min for bursdagen min klar iallefall!
Men her er iallefall noe av fangsten:

3 pakker med swirls, endel meter med bånd, en pakke mulberry-blomster og scrappers floss. Og min lille datter på 15 mnd som studerer fælt alt hva mamma har kjøpt med på tur.
Ble noen ark også. Endel bazzil, mønsterark og endelig fant jeg noen Magnolia-mønsterark. Og de er kjempefine de arkene altså! Seiler opp som favorittarkdesigner på linje med my minds eye!
Magnoliafamilien fikk 4 nye tilskudd denne gangen. Jar Tilda, Happy Tilda, Magnolia Vi Två og Tilda som Fjäril.
Vi tok også turen innom Panduro på Strømmen storsenter, fordi jeg hadde et gavekort som jeg skulle bruke. Vi har Panduro i nærheten her også, men de er Panduro forhandlere og ikke Panduro butikk, selv om de bruker logoen deres og alt. Så da fikk jeg ikke bruke gavekortet mitt der. Synes det er litt rart jeg da, men fikk nå bruk det på Strømmen iallefall da.
Så da ble det med noen distress ink puter, en eylets-verktøy, eyelets og noen tøffe brads som ser ut som skruver. Tøff effekt på kort til gutta vil jeg tro. Gleder meg til å prøve de!
Så gled dere til å besøke den nye Bikubenbutikken folkens! Er virkelig verdt et besøk :)v

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du har fått kjøpt deg! Blir rent misunnelig :) Hvordan var konserten?

    SvarSlett
  2. Konserten var heeeelt fantastik! Gå på youtube, søk the baseballs oslo!

    SvarSlett