lørdag 8. mai 2010

To konfirmasjonskort og en gavelapp..deltagelse ved Nordsalten-hobbyklubbs utfordring

Da har jeg laget konformasjonskortet som vi skulle gi til mitt søskenbarn som ble konfirmert idag. Stempelet er fra wiff of joy.
Men her har jeg brukt rosa bazzil canvas, my minds eye- og magnolia mønsterark. Kakeserviett, roser og mulberryblomst som pynt. Og selvsagt litt perler histen og pisten. Man ser det ikke, men jeg har sprayet mulberryblomsten med glimmermist i fargen pearl og brukt litt glitter her og der på kjolen til jenta. Har også brukt noen perler som øredobber.
Fikk ikke tatt bilder av alle detaljene, da det ble tatt noen bilder kjapt før vi måtte dra til kirken.

Konfirmanten fikk også en gave fra min datter, så da lagde jeg kjapt en gavelapp. Punchet ut bazzil med clever lever. Stemplet ble embossed. Synes svart blekk hadde blitt så hardt mot resten av de lyse fargene, så da bestemte jeg meg for at embossing var rett teknikk her. Så lagde jeg hull med eyelets og pyntet med roser og perler.

Lagde et konfirmasjonskort til en gutt også som svigersøster skal gi bort til en konfirmant. Stemepelet er fra Wiff of joy her også. Kjempeflotte stempler! Brukt bazzil canvas, bazzil dotted swiss og mønsterark fra Panduro. Dere ser de ulike detaljene som jeg har brukt på kortet. Trykk på bildet for å se de nærmere. Til venstre inni kortet er det meningen at de skal legge i pengene. Da svigersøster ville ha en pengelomme i kortet.


Har sittet med eksamen de siste dagene. Hjemmeeksamen! Er noe dritt altså. Liker å komme inn i eksamenslokalet, sitter der i 6 timer og skrive det jeg må på de timene. Når man har 3 dager på seg, så blir man sittende og finpusse hele tiden. Blir aldri fornøyd.
Men nå er det bare en eksamen igjen den 21. mai, før det er sommerferie for min del.
For de som ikke vet det så er jeg allmennlærerstudent på HINT. Avslutter nå mitt 3. år, og har et år igjen før jeg kan kalle meg lærer :) Tiden har gått raskt dette semesteret etter jeg startet igjen etter 1 års permisjon.
Har dere lagd mange konfirmasjonskort i år da?
Bruker disse kortene og gavelappen på utfordringen til Nordsalten-hobbyklubb. Ta en titt på utfordringen deres HER.

3 kommentarer:

  1. Fine og nydelige kort...Likte de godt...:oD

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte kort du har laget!!!

    Takk for at du deltar på utfordringen hos NsHk...

    Klem
    -Gro-
    aka Plundis

    SvarSlett