lørdag 3. juli 2010

So much to do and so little time...

Hverdagen er blitt veeeldig hektisk for tiden føler jeg. Har jo sommerferie fra høgskolen, men desto mere arbeid i deltidsjobben min i disse ferietider samt at jeg skal være kjæreste og mamma også.

Nå sitter jeg i Sverige i familiens leilighet og blogger, når jeg egentlig ikke skal være bort noe som heter pc, mobil osv. En frihelg med totalt avslapning! Herlig!

Kortlaging og blogging blir det desverre meget lite tid til desverre. Har laget noen kort i det siste, men orker ikke å lage et langt innlegg nå om de alle sammen. Så da får dere et kort nå.



Dette ble laget til sambo sin søster da hun fylte år i slutten av juni.


Ark er av Bazzil canvas og mønsterarket er fra 3ndy. Kjempeflott mønsterark dette altså. Likte det kjempegodt.

Stempler er fra Magnolia og Kreativ Hobby. Tildaen heter Tilda med tre blommor. Blonden er fra Papirloftet. Stanseren er fra Martha Stewart. Blomstene er fra Iamroses.com.




Tok et bilde da jeg satt og fargela stempeltrykket til dette kortet:



Jeg fargelegger med akvarellblyanter som jeg går over med akvarellpensler etterpå for å jevne ut fargeleggingen. Føler meg litt ensom i denne teknikken jeg.
Egentlig har jeg lyst til å prøve Distress reinkers. Men synes det ser så vanskelig ut. Men øvelse gjør mester vil jeg nok tro. Tror jeg skal kjøpe fargen tattered rose i første omgang og prøve meg litt på fargelegging av hud på stempeltrykk. Men hvilken stempelpute skal man bruke til disse da?



Hva fargelegger du med når du lager kort?

3 kommentarer: