lørdag 19. juni 2010

Takk for lånet-kort og en blomsterbukett - Just Magnolia

Har fått lånt endel gamle Et trykk-blader, ei scrappesymaskin og ei revolution-maskin av ei jeg kjenner. Så jeg tenkte jeg skulle lage et takk for lånet-kort til henne da hun skulle få tingene tilbake.
Fikk 3 Magnolia-stempler i posten i går, og måtte kjapt teste ut de nye stemplene.
Her har jeg brukt stempelet "Tilda med tre blomster". Har fargelagt trykket med akvarell. Basisarket er bazzi canvas i fargen hvit og mønsterark fra Magnolia. Har svertet kantene med old paper fra distress ink. Det kakeservietthjertet er fra Kuttut. En kjempeflott butikk den du kan velgei litt av hvert og bare bestille den antaller du måtte ønske. Slipper å må kjøpe pakninger med så og så mange i. Kjempelurt synes jeg :)
Rosene og kirsebærblomsten er fra iamroses.com. Tulipanene er fra Papirloftet. Har stanset ut borden med stanser fra Martha Stewart. Perlehjertet er fra Europris av alle steder. De halvperlene er fra Papirloftet.

En nærmere titt på Tilda. Har rufset til kanten med et verktøy fra Tim Holtz og lagd to små kutt i hver ende for å få enda litt mer effekt i akvarellarket som Tilda er stemplet på.

En nærmere titt på blomstene. Vet ikke om dere ser det, men jeg har brukt skjellet-blader. Tykk på bildet for å se nærmere :)

Også fikk hun også en rosebukett med over 40 roser. Men disse rosene vil stå på stedet hvil og ikke blomstre ut. Disse blomsterknoppene er fra iamroses.com.


5 kommentarer:

  1. Kortet ble kjempefint, og den rosebuketten var bare herlig. Det blir hun sikkert glad for. :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort, og så greit med en rosebukett som faktisk varer...og varer :)

    SvarSlett
  3. Gorgeous card, beautiful colours and sweet Tilda.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hjelpen Lene. Har du slutta med andre bloggen?

    SvarSlett
  5. Hehe lese komentar to før spør om ting komentar 2 svarer på.. *vase hue meg*
    Skjønner det med privat livet, derfor jeg vil prøve meg igjen på en litt anderledens blogg. Får se om den får noen lesere i det hele tatt.
    Er så koselig å dille inne i blogglandia, så har vært kjipt å være uttafor etter jeg slutta med det.. Vi får se hvordan det går nå.
    Takk for kjempe hyggelig kommentar ivertfall :D Ble jeg gald.

    Har brukt vanlig vannbasert intreiør maling. Men usikker på om det var det lureste. Hør i malebutikken, og puss med sandpapir først.. hehe

    SvarSlett