onsdag 26. mai 2010

Dåpskort

1. pinsedag var vi i dåp for en gutt. Velger å vise bildene hver for seg, istedet for mintert sammen. Så blir det lettere Det er brukt bazzil canvas på det lyseblå og det mørkere er bazzil dotted swiss. Stempelet er fra Kretiv Hobby. Rosene er fra Iamroses.com og borden er punchet ut med en puncher fra Martha Stewart og heter edge punch doily lace. Har embossed noen drodler fra stempelglede.
Festet et kors i den ene rosen.

Der det er stemplet på venstre side av kortet har jeg brukt big scalloped squares og revelutionmaskin. Pyntet med perler i hjørnene og stempelet er fra Kretiv Hobby. På høyre side har jeg stemplet med Tilda dåp fra Magnolia. Farget med akvarell og brukt glitter på vingene. Glitterbruken er virkelig tatt seg opp, men det er en sånn fin effekt som ikke er for skrikende, men heller ei for kjedelig.


Teksten på venstre side.

Nærmere titt på stempelet på høyre side.

beklager at det ble så dårlige bilder, for de ble tatt i bilen på vei til kirken me mobilkameraet. Glemte å ta bilde før vi dro skjønner dere.

2 kommentarer:

  1. Kjempe søtt kort du har laget!
    Ha en fortsatt fin uke.
    -klem-

    SvarSlett
  2. så flink du er :)
    skulle virkelig ønsket at jeg fikk til å lage sånne jeg også.. har prøvd meg litt men det ser ut som noe de har laget i barnehagen:P

    SvarSlett